Jak vybrat a zakoupit produkty Puntura
Jednotlivé produkty lze zakoupit na stránce s názvem Produkty. Zde můžete zjistit více informací kliknutím na zvolený produkt. Poté si můžete na podstránce, která obsahuje podrobnější informace o jednotlivých produktech zboží zakoupit zvolením tlačítka “přidat do košíku”. Vámi vybrané zboží bude vloženo do košíku (zboží vložené do košíku neznamená nákup. Ten proběhne až po vyplnění objednávkového formuláře). Následně budete vyzváni buď k pokračování ve výběru, nebo k dokončení nákupu.
Jednotlivé kroky objednávky jsou:
- 1. krok – Vložení zboží do nákupního košíku. Máte možnost a) nákupu bez registrace b) registrace a následného nákupu. Při zaregistrování se, na Vás čeká příjemný dárek :)…. Jste-li již registrovaní, přihlaste se (kliknutím na tlačítko ,,MŮJ ÚČET,,) pod Vámi zvoleným ,,Uživatelským jménem a Heslem,,. Registrace Vám do budoucna zajistí jisté výhody. Učinit tak můžete kliknutím na tlačítko ,,MŮJ ÚČET,,.
- 2. krok – Vyplnění jména a příjmení, adresy k doručení, email a telefonní číslo. Pokud se tyto údaje neshodují s fakturačními údaji, doplnit také fakturační údaje.
- 3. krok – Vyplnění způsobu platby (online kartou prostřednictvím platební brány, dobírka, převodem z účtu) a doručení (výdejny Zásilkovna, Z-box, Alza-box, popř. dodání přímo na Vaší adresu domů, do zaměstnání či jinam…).
- 4. krok – kontrola údajů a dokončení objednávky
Během rozhodování o Vašem nákupu můžete obsah košíku kdykoliv prohlížet (kliknutím na odkaz na košík v pravém horním rohu). Pokud budete chtít přidat nebo ubrat počet kusů daného produktu, stačí stisknout tlačítko + nebo -. Popřípadě můžete zboží úplně odstranit použitím tlačítka – x.
Pokud si nejste jistí, jaký produkt pro Vaše zdraví či pro zdraví Vašich blízkých zvolit, nám napište nám email s dotazem (viz.kontakty). Rádi Vám poradíme.
Odeslání závazné objednávky
Pozorně vyplňte své kontaktní údaje. Před odesláním závazné objednávky pozorně zkontrolujte, zda-li odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží a zda-li jste zadali platný email a telefonní číslo.
Poté klikněte na tlačítko “Dokončení objednávky”.
Potvrzení přijetí objednávky
Potvrzení vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním vaši objednávku opravit.
Způsoby platby pro Českou republiku
1) Dobírka
Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve Vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. Platbu můžete provézt v hotovosti, či platební kartou ( VISA. MASTERCARD).
2) Převodem
Výslednou částku uhradíte na účet (Česká spořitelna) uvedený na potvrzení objednávky, které Vám bylo následně zasláno na uvedený email. Jako variabilní symbol uvedete číslo objednávky, která Vám byla odeslána na email, nebo se přímo zobrazila na prohlížeči po odeslání objednávky.
3) Online platební kartou
Dodací a dopravní podmínky pro Českou republiku
Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky. Při objednávce nad 1.500 Kč vč. DPH máte doručení ZDARMA !
Doručení na zvolené výdejní místo ZÁSILKOVNA (PP-výdejní místo Zásilkovny Pick-up-Points (jsou většinou součástí různých kamenných prodejen), nebo zvolený automatický výdejní box – Z-box, či ALZA-box :
- za dopravu (při platbě předem převodem či online kartou) se účtuje 78 Kč vč. DPH
- za dopravu s dobírkou se účtuje 99 Kč vč. DPH (pouze kamenné výdejní místo, ve výdejním boxu platit nelze)
Doručení na Vámi zvolenou adresu (např. domů, do zaměstnání atd):
- za dopravu (při platbě předem převodem či online) se účtuje 108 Kč vč. DPH
- za dopravu s dobírkou se účtuje 129 Kč vč. DPH.
Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem “Doba dodání”, uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.
Kurýrní služba ZÁSILKOVNA, Vám doručí Vaši zásilku zpravidla následující pracovní den po její expedici. O čase doručení zásilky budete informováni emailem či zprávou SMS den předem. Poté bude následovat SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení. Den doručení je možné změnit odpovědí na SMS nebo e-mail. Dobírku lze uhradit i platební kartou (VISA a MASTERCARD).
Způsoby platby pro Slovenskou republiku
V objednávkovém formuláři zaklikněte měnu Eura
1) Dobírka
Doručovateli uhradíte částku v Eurech, která je uvedená ve Vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. Platbu můžete provézt v hotovosti, či platební kartou ( VISA. MASTERCARD).
2) Převodem
Výslednou částku v Eurech uhradíte na účet (Česká spořitelna) uvedený na potvrzení objednávky ve formě IBAN, které Vám po bylo následně zasláno na uvedený email. Jako variabilní symbol uvedete číslo objednávky, která Vám byla odeslána na email nebo se přímo zobrazila na prohlížeči po odeslání objednávky.
3) V Eurech Online platební kartou
Platbu prostřednictvím platební brány provedete podle podrobných instrukcí. Transakce je zajištěna osvědčenou společností Global Payments s.r.o.
Dodací a dopravní podmínky pro Slovenskou republiku
Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky. Při objednávce nad 60 Eur vč. DPH máte doručení ZDARMA !
Doručení na zvolené výdejní místo PACKETA SLOVAKIA:
- za dopravu (při platbě předem převodem či online kartou) se účtuje 3,70 Eur vč. DPH
- za dopravu s dobírkou se účtuje 4,50 Eur vč. DPH
Doručení na Vámi zvolenou adresu (např. domů, do zaměstnání atd):
- za dopravu (při platbě předem převodem či online kartou) se účtuje 6 Euro vč. DPH
- za dopravu s dobírkou se účtuje 7 Euro vč. DPH.
Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem “Doba dodání”, uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.
Kurýrní služba ZÁSILKOVNA Vám doručí Vaši zásilku zpravidla třetí pracovní den po její expedici. O čase doručení zásilky budete informováni emailem či zprávou SMS den předem. Poté bude následovat SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení. Den doručení je možné změnit odpovědí na SMS nebo e-mail. Dobírku lze uhradit i platební kartou (VISA a MASTERCARD).
,